Počet záznamů: 1
Public relations
Název Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] Autor L'Etang, Jacquie, 1955- (Autor) Další autoři Antonín, Petr (Překladatel) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Portál, 2009 Rozsah 338 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstřík Určeno pro Pub. je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musí efektivně komunikovat s veřejností nebo zajmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím médií. Anotace Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.). Výrazy tezauru vztahy s veřejností * etika * schopnost komunikace * komunikační politika * masová komunikace * veřejné mínění Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 3611 - Humanitní vědy 4406 - Zaměstnanost ISBN 978-80-7367-596-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Public relations:základní teorie, praxe, kritické přístupy (obsah) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info F 82718 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1