Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. NázevPublic relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
    Autor L'Etang, Jacquie, 1955- (Autor)
    Další autoři Antonín, Petr (Překladatel)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelPraha : Portál, 2009
    Rozsah338 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografie a rejstřík
    Určeno proPub. je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musí efektivně komunikovat s veřejností nebo zajmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím médií.
    AnotaceKniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.).
    Výrazy tezauru vztahy s veřejností * etika * schopnost komunikace * komunikační politika * masová komunikace * veřejné mínění
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    3611 - Humanitní vědy
    4406 - Zaměstnanost
    ISBN978-80-7367-596-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLPublic relations:základní teorie, praxe, kritické přístupy (obsah)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 82718EXH - externí sklad Holešovice
    Public relations

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.