Počet záznamů: 1
Dějiny moderního podnikání
Název Dějiny moderního podnikání / Jana Geršlová Autor Geršlová, Jana, 1955- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakladatel [Praha] : Professional Publishing, 2012 Rozsah 224 s. ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Anotace Kniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) Výrazy tezauru podnikavost * podnikatel * nadnárodní společnost * velký podnik * rodinný podnik Klasifikační znaky 4006 - Organizace podniku 4011 - Druhy podniků ISBN 978-80-7431-080-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 82434 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1