Počet záznamů: 1  

Dějiny moderního podnikání

  1. NázevDějiny moderního podnikání / Jana Geršlová
    Autor Geršlová, Jana, 1955- (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakladatel[Praha] : Professional Publishing, 2012
    Rozsah224 s. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    AnotaceKniha přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.)
    Výrazy tezauru podnikavost * podnikatel * nadnárodní společnost * velký podnik * rodinný podnik
    Klasifikační znaky4006 - Organizace podniku
    4011 - Druhy podniků
    ISBN978-80-7431-080-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 82434EXH - externí sklad Holešovice
    Dějiny moderního podnikání

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.